Yamaha rozšířila svou rodinu maxiskútrů

Jestli vám připadal čtvrtlitrový motor pro X-MAX příliš slabý, spravte si chuť s novým X-MAXem 400.

Yamaha navrhla X-MAX 400 pro jezdce, kteří chtějí maxiskútr s vyšším výkonem, ale s kompaktními rozměry. Novinka není určena jen na dojíždění do práce, ale díky dobrým dynamickým vlastnostem, maximální rychlosti 150 km/h a komfortnímu sedlu s ní klidně můžete vyrazit na víkendový trip. A díky velkorysému zavazadlovému prostoru (do kterého se vejdou dvě integrálky) můžete jet klidně klidně ve dvou.

Designéři se snažili o co nejsportovnější (v rámci skútřích možností) střih karoserie, který samozřejmě vychází ze vzhledu menšího bráchy. Rozhodně si je však nespletete, ani kdybyste se ve skútrech absolutně nevyznali. Čtyřstovka se totiž chlubí pozičními LED světly, diody využívají i zadní lampy. Velkou pozornost věnovala Yamaha volbě materiálů a zpracování přístrojovky.

 Motocykly Yamaha X-MAX 400 2013
Rozměrné přední plexi uchrání jezdce před nepřízní počasí.

Nyní se dostáváme k srdci motocyklu. Vodou chlazený jednoválec je ve srovnání se čtvrtlitrem více než dvakrát silnější. V řeči čísel to znamená maximální výkon 31,5 koní (23,2 kW) při 7500 /min. Silnější motor si však nevyžádal nijak zásadní nárůst hmotnosti, s plnou nádrží váží X-MAX 400 211 kg. Stejně jako X-MAX 250 má čtyřstovka vpředu 15palcové kolo, vzadu má však třináctku.

X-MAX dorazí k prodejcům v květnu, během roku začne Yamaha nabízet i verzi vybavenou ABS.

 Motocykly Yamaha X-MAX 400 2013
Pro jezdce individualsty má Yamaha připravenou širokou škálu doplňků.



Vydáno: 18. 04. 2013

Autor: Jan Gaisler (Motor-Presse Bohemia)

Zdroj: motocykl-online.cz

Aktuální nabídka: Yamaha X-Max bazar