(Novinka)Víme, jaká je! Nová Honda VFR800X Crossrunner

Překvapilo nás, že se nejedná o pouhý kosmetický facelift, ale o důkladnou změnu celého stroje. Tady jsou první postřehy a obrázky ze španělských serpentin, kde jsme novinku testovali!

Skvělý design

vzdušný, lehký, atraktivní. Motocykl tak nejen vypadá, ale i funguje. Posun oproti předchozí generaci je výrazný nejen ve vzhledu, ale především v jezdecké pozici a celkovém dojmu z jízdy. Ergonomie nyní víc odpovídá cestovnímu enduru (stupačky níž, širší řídítka jsou blíže k jezdci).

!!!Kompletní představení najdete v Motocyklu 1/2015!!!

 

Návykový VTEC

vidlicový čtyřválec v 7000 1/min zapne další dva ventily na válec a citelný nárůst výkonu doprovází jekotem, který vás nepřestane bavit.

Lehkost a snadné řízení

oproti VFR800F se řídí uvolněněji. Jezdecká pozice podporuje agilnost stroje. Spíš komfortní podvozek zůstává neutrální a čitelný za všech situací.

Silniční all-rounder

univerzální bezpochyby je, o all-rounder se ale zas až tak nejedná – je to motocykl zaměřený na asfalt. Tam se cítí dobře, tam vám přinese nejvíc radosti.

Kompletní představení

Jak Crossrunner obstál na zakroucených andaluských vlásenkách, na co jsou pyšní inženýři, kteří jej postavili, a praktické postřehy, tak důležité v každodenním provozu, najdete v podrobném testu v Motocyklu 1/2015, který právě připravujeme.

Vydáno: 31. 10. 2014

Autor: Tomáš Došek, foto Honda (Motor-Presse Bohemia)

Zdroj: motocykl-online.cz

Aktuální nabídka: Honda VFR bazar