Nová klasika od Moto Guzzi

Představení: Moto Guzzi V7 2012

Láskyplně opečovávané modely klasické řady V7 byly vybraným novinářům představeny přímo v srdci mandelské fabriky Moto Guzzi – už jenom to je zážitek sám o sobě i pro ne-guzzisty. Tady na vás zkrátka dývhá historie jako dnes už málokde. 





Ale zpět k bikům – základní myšlenka a design zůstávají stejné, tedy klasický motocykl inspirovaný zlatými šedesátkami. Takže zůstat cool, ale zas o trochu lépe fungovat. Na motoru je 80 procent nových dílů, větší krouťák i výkon při nižších otáčkách, nové jsou některé podvozkové komponenty a jejich nastavení, nádrž je konečně plechová. A větší. S 22 litry ujede s touhle úspornou párádou téměř 500 km.





Kompletní test všech tří modelů, tedy puristické řady Stone s litými koly, dvoubarevného klasiku a vyšperkovaného café raceru se dočtete v čísle MC 6/2012 na kterém právě pracujeme, do té doby vám snad bude stačit prosté sdělení – takhle měly V7 jezdit a vypadat od začátku. Motůrek se má čile k světu a podvozek budí konečně důvěru i v ostřejším nasazení, studené i teplé starty jsou zcela bez problémů, nabídka doplňků je znatelně širší. Dnes si tak může každý svou V7 udělat podle svého a z toho máme upřímnou radost!   . .






A ještě jedna pro radost - V7 Café Racer!

Vydáno: 02. 04. 2012

Autor: MartinT, foto: MG (Motor-Presse Bohemia)

Zdroj: motocykl-online.cz

Aktuální nabídka: Moto Guzzi V11 bazar