Honda Integra

Honda představuje kombinaci skútru a motocyklu.


Integra vypadá velice elegantně
O modelu Integra jsme vás již na našem webu informovali. Nyní přinášíme konkrétní technické parametry, které mohou napovědět, jaká Integra ve skutečnosti bude. Základní myšlenkou tohoto stroje je co nejvíce využít jednoduchosti skútru v kombinaci s jízdními vlastnostmi motocyklu. Pohonnou jednotkou se stal kapalinou chlazený dvouválec o objemu 670 cm3 se spotřebou 3,7l na 100km. Přenos výkonu, který je na hodnotě 38,1 kW (cca 51 koní), je zajištěn novou generací dvouspojkové převodovky se třemi módy: MT (manuál), AT (automatický), S (sportovní), D (pro jízdu na dálnici). O zpomalení stroje se stará kombinovaný brzdový systém. Integra má zajímavý design a pokud bude skutečně fungovat, jak slibuje Honda, máme se opět na co těšit.

Technické parametry

Typ motoru    Kapalinou chlazený, řadový dvouválec SOHC
Vrtání x zdvih    73 x 80 mm
Zdvihový objem    670
Kompresní poměr    10,7:1
Max. výkon    38,1 kW (6 250 ot. za min)
Max. kroutící moment    62 Nm (4750 ot. za min)
Spouštění motoru    elektrické
Převodovka    6ti rychlostní, dvouspojková (Dual Clutch Transmission)
Sekundární převod    Řetěz
Rozměry (D x VS x V)    2195 x 790 x 1440 mm
Rozvor    1525 mm
Výška sedla    790 mm
Světla výška    125 mm
Objem nádrže    14,1 L
Pneumatiky - přední    120/70-ZR17MC
Pneumatiky - zadní    160/60-ZR17MC
Odpružení - přední    41mm teleskopická vidlice
Odpružení - zadní    Monoshock tlumič
Brzdy - přední    320mm dvoukotoučová třípístková
Brzdy - zadní    240mm dvoukotoučová jednopístková
Provozní hmotnost    238 kg


Vydáno: 29. 10. 2011

Autor: Michal Hrubec (Motor-Presse Bo

Zdroj: motocykl-online.cz

Aktuální nabídka: Honda Metropolitan bazar